Bra hästtjejer

2012-08-21
17:21:28

Rhodos!!!
Heej!!
 
medans jag hadde bloggledigt så passade jag på att vara på Rhodos väldigt varmt väldigt fin omgivningn ja helt enkelt ett fint ställe...... aja men nu så ska ni få några bilder
 
På flygplatsen!! 
jag på stranden vid havet (turkiet i bakrunden)
Havet (Typ 27+ i det)
Sten stranden på Rhodos!!
Rhodos gammla stad (Haha jag i strumpor med 43+ i skuggan)
Haha en mänsklig staty
En gammal vägg från förr i tiden
Ett klocktorn
Ett till torn
Jag som dricker fanta lemon!!!!
Jag vid hamnen!! :)
"Bananer"
Jag i hotell rummet
 
Aja men nu har jag slut på bilder hej då

Kommentar:
#1: Voom

Fint =)

Svar: I no... det är assa fint där
Melie och Emelie

2012-09-02 @ 11:06:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: