Bra hästtjejer

2012-12-16
11:30:00

13 December
Heej!
 
sry att jag int har skrivit på länge men jag hadde fullt upp i fredags och igår men nu skriver jag.Messar med Melie har tänkt att lägga upp headern på bloggen och som vi har pratat om det asså det känns som om detta kommer bli ett LÅNGT inlägg så om ni int årkar läsa så sluta NU då men ial igår var jag i stallet och hadde luciatåg... och så var jag medhjälpare på barnridningen jag hadde Agust och han var VÄLDIGT poppis sry för att jag skriver så stort men jag har viktiga saker att prata om, men i fredags så gick vi igenom med hästarna hur vi skulle göra dagen efter och det gick bra jag red svante liten rackare där som vart rädd för apploderna.... och passe han bara sprang runt i cirklar och vart SÅ glad för applodena SÖTA gubben men nu ska jag och Melie fortsätta messa om hon svarar hon rider nu KUL men ial på onsdag ska vi ha voltish (stavning) på Vinsent också kul men nu ska jag gå hej då
 
Svante
 
 
Agust
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: