Bra hästtjejer

2012-12-31
22:22:01

2012
Heej!!
 
Asså SÅÅÅ mycket har hänt under 2012 jag har börja utväckla min ridning på lite högre nivå och har även blivit skötare på värdens bästa häst/ponny, fått en ipad 2 och starta denna blogg, varit med i en miniklubb tävling med en ponny jag ALDRIG hadde ridit innan fick till och med en roset då!...., fått ett husdjur och börja komma in i tonåren, Blivit ordentlig. Gjort bra och dåliga saker!! Börja tro på mig själv och desutom börja förlita mig på mina kompisar/Bästisar. Växt och börja sminka mig..., Men det ABSOLUT bästa var att jag började rida på BRK!! (Ett stort framsteg för mig då!!) Och nu sitter jag här i farmors sovrum (tyst) och tänker över alla minnen från 2012 HELT OTROLIGT vad mycket som har hänt jag var värsta slamsen för ca 1 år sedan se på mig nu har roligt med kompisar men är helt mycke mer ordentligare!...
Pasadena
pilot
 

Kommentar:
#1: Emma

Du e inte i tonåren

Svar: Ja men endå Emma SPROLLA
Melie och Emelie

2013-01-01 @ 22:15:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: