Bra hästtjejer

2012-03-22
10:15:49

Bloody mary Legenden

Detta är ett mycket känsligt ämne för mig. Hela Bloody Mary sak är sant, för jag vet att det är. Detta skedde i en liten stad som heter Newport, MI, strax norr om Monroe. Den 22 juni 1999 i Monroe kvällstidning, det finns en artikel om min bästa vän, Mike. Vi var bara tretton på den tiden, vet du ålder nyfikenhet och för första gången höra legenden om Bloody Mary. Det var runt tio eller elva på kvällen, när månen är täckt av träd, så det är väldigt lite ljus. Vi båda ville prova det, men i dag är jag glad att jag aldrig gick in med honom. Han gick in i badrummet själv eftersom vi trodde att det inte skulle fungera om vi båda försökte samtidigt.

Legenden vi hörde var att man var tvungen att tända sex ljus, skriv 666 på spegeln med något rött (vi använde läppstift,) och säg "Bloody Mary" sex gånger. Min vän gjorde dessa saker eftersom vi skrev det stoff och tände ljusen innan vi stängde dörren. Jag hörde honom säga "Bloody Mary". Ingenting hände i tio minuter, han inte göra något buller och jag kunde fortfarande se ljusen från ljusen under badrumsdörren. Jag tänkte inte mycket av det och gick ner för att få något att dricka. När jag kom tillbaka var jag lite orolig eftersom jag kunde se någon levande ljus och badrummet dörren var låst. Jag bankade på dörren tills hans pappa frågade vad jag gjorde.

Hans pappa trodde att vi av misstag låst dörren, så han fick sin lock-pick set. När han kom låset ogjort, var dörren fastnade när vi tryckte på den. Efter ca femton minuter för att trycka fanns en dunk och när dörren öppnades, var min vän på knä på marken och hans huvud var i diskhon. Min vän dog gör det dumma legend. Snälla, inte någon av er gör samma misstag. genom Matty=Läskigt

//Emelie


Kommentar:

fin blogg :)

2012-03-25 @ 09:42:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: