Bra hästtjejer

2012-03-11
16:43:36

Förlåt!!

Heej!!


förlåt för dålig uppdatering i lördags var jag ute och solade i snön med min moster sen när jag kom hem fick jag en ansiktmask och sen vart det bara mello sen idag har jag varit med min kompis på stan och köpte en jätte fin justin bieber tröja och nu har jag kommit hem ätit och nu bloggar jag sen ska jag se på pa3 (ponnyakuten 3) sen ska jag slå in min mosters present( hon fyller år imorgon) sen ska jag gå och lägga mg sen kl 06.00 ska jag vakna göra mig klar sen så ska jag gå till bussen som kommer till skolan sen så går jag skola till 14,20 sen ska jag springa till bussen komma hem slappa framför tvn sen ska jag till min morster på kalas sen så kommer vi hem äter midag sen så ska jag se familien anorlunda sen gå och lägga mig för en ny dag imorgon men jag karnse hinner blogga när jag ska slappa framför tvn nu ska ni få ett test som jag har svarat på




Ponny / häst
Western / distans
Bom sadel / bomlös
Bettlöst / bett
Hund / katt
Chips / popcorn
Kaffe / te
Rosa / grön
Barbacka / sadel.
Tävla hoppning / Tävla dressyr
Kvällsmänniska / Morgonmänniska – Men det bror på
Bada / Sola – sola ibland.
Eskadron / Schockemöhle
C-ponny / D-ponny
A-ponny / B-ponny
Inte äta på en hel vecka / Inte rida på 1 år – Kan ju fortfarande vara i stallet..
Porträttbilder / Fartbilder
boss / belman
Rolf-göran Bengtsson / Malin bayard
Gymkhana / Voltige
Hoppning / Markarbete
Hv polo / John whitaker
Hööks / Börjes
Fota / bli fotad – kan inte välja
Fota med hästarna / Fota till vardags
Glass / Chokladkaka
Läsk / Mjölk
Rida / Vara med vänner
Pojkvän / Forever alone – Man vill ju inte vara ensam
Msn / Facebook
Blogga / Facebook
Welsh / shirehäst
Hoppning / dressyr – gillar inte dressyr
Lila / blå - båda
Klänning / tröja
Vinter / sommar
Godis / ostbågar
Marsvin / hamster
Tävla trav / tävla fälttävlan
Ridskola / egen häst – beror ju som på


///Emelie :D 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: