Bra hästtjejer

2012-03-02
08:54:36

Ohh Melie! ;(

Hej! jag har glada ansiktet uppe men visst inte melie hon har inte gort ett ända inlägg på bloggen på hela helgen me jag kunde ju inte för att jag var i sorsele och åkte slalom hela dagarna vi kom häm från backen sen så skulle vi gå på coop nära som det nu heter sen var man med kompisarna (och åt godis) sen så skulle man gå och lägga sej kl 22 för att men skulle gå upp kl 7,30 sen skulle man äta ha bibelsamling (jag går på jesus kör) sen skulle man klä på sej sina underställ sen så var det bara och åka till backen igen.... Aja nu har ni sett hur mina dagar i sorsele har varigt men nu ska jagringa min kompis vilma och fråga om hon vill följa på stan aja hej då  //Emelie


Kommentarer:
#1: En

Du vet säkert vem jag är när du ser vad jag svarar: Sorry att det ej gick,Fin blogg =(=)=

2012-03-03 @ 18:58:24
#2: Emelie

vem är du jag vet ej

2012-03-04 @ 14:33:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: