Bra hästtjejer

2012-11-20
20:20:52

17 dagars lista
Dag 1 - En bild på mig och min häst
Dag 2 – Min första häst
Dag 3 – Min största rädsla
Dag 4 - Hur mitt hästintresse började
Dag 5 – Det här finns i min ryktlåda
Dag 6 - Det här gillar jag hos min häst/Ponny 
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 – Varför ridning får mig att må bra
Dag 15 – Något du och din häst är stolta över att ha gjort!
Dag 16- Har du haft uppehåll med ridningen
Dag 17- Favorit outfit
 
Kommer följa den här listan i 17 dagar framöver, hope you like it! Jag börjar idag!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: