Bra hästtjejer

2012-09-20
09:44:15

20 September = Sjuk
Heej!!
 
förlåt för att jag inte skrev igår jag var i stallet men på mongonen publiserades inte mitt inlägg ial igår red jag amira och vi galloperade det var jätte kul men amira ville inte komma fram i galopp. Men  idag får ni 2 sötisar efter som att ni inte fick en igår,Idag är jag sjuk trååååkitttttt man har typ inget och göra bara vara hemma ensam och se på tv och videor jag håller typ på och pli en fjortis så om jag ska vara en så kanske jag ska sminka mig som en vem vet men nu ska jag gö något vättigt för en gångs skull kanske äta något eller sova, eller nåt men idag fans det mycket och skriva om ni kanske får bilder på min nya sminkningn som fjooortis men ha det bäst hej då
 
Videon
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: